Tisdag .

Underbar upptäckt nu på morgonen .
Jag har gått ner ytterligare ett kilo nu , helt utan ansträngning .
Så jävla awesome ! Har inte vägt såhär "lite" sen 9an tror jag .
5 kg kvar att gå ner till målvikten . Får se om jag lyckas .
Kanske måste börja anstränga mig lite mer för det .
Och det orkar jag nog inte . (A)

Helvetes kaos på jobbet igår . Så sjukt mycket djur .
Jag kryddade på ett av passen , och fy fan vad slut jag var efteråt .
Köra runt med massvis av baljor som kanske väger 40kg .
Fan det blir rätt tungt efter ett tag .
Men mucklorna blir ju riktigt pumpade . Hehe !

Sovit sjukt dåligt inatt .
Jagade en sån där harkrank , eller vad de nu heter , tills klockan var efter 3 .
Jag hatar de där flygfäna ! De är så äckliga .
Sen vaknade jag vid 5 och fick för mig att jag skulle jobba .
Bah , jävla sätt . Kommer bli en seg kväll .

Metal imorgon maybe ?

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0