Vad har jag gett mig in på ?

Fick en plötslig uppenbarelse innan .
Jag var tvungen att kolla hur mina skoltider är .
Och det verkar som att jag börjar 08.40 .
Vilket egentligen är helt okej .
Men , jag kan vara i skolan till klockan 8 eller 9 .
Mindre okej . Det tar en timme att åka dit med tåg .
Det innebär att jag måste ta tåget 06.46 om mornarna för att vara i tid .
Och det är tidigt .
Förutom den där timmen på tåget måste jag ju också fördriva 40 min på skolan .
Fan , jag kommer ha så sjukt mycket tid att slå ihjäl .

Så , nu har jag återigen ett problem .
Ska jag pendla , eller ska jag flytta ?

Kommentarer
3s

Jag tycker att du ska försöka pendla, men kanske skaffa mobilt bredband och en minidator - det blev min räddning när jag pendlade fyra timmar om dagen :P Och när skolan kommer igång finns det väl läxor att göra innan du börjar? ^^



Svar: Jag fick gå igenom början av undersökningen två gånger (något om att det övre var stängt?), och fick jätteont när han drog ut livmodertappen osv... Det tog jättelång tid (kändes det som iaf) och jag hade ont hela tiden. Men spiralen tog inte många sekunder att få in.

2010-07-18 @ 14:36:31
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0