Ännu mer sömnproblem .

Fan jag hatar verkligen att inte kunna sova ordentligt .
Speciellt när man ska upp såhär okristligt tidigt och jobba .
Gick och la mig vid 21 . Stängde TV'n typ kvart i 22 .
Somnade ... det vettifan . runt 00 kanske .
Sen har jag vaknat med jämna mellanrum .
Drömt massa konstiga saker .
Mycket tankar som snurrar i min lilla skalle nu igen .
Finns jävligt mkt mer jag skulle behöva skriva av mig egentligen .
Men frågan är om jag ska publicera det här eller bara skriva privat liksom .
Har mitt block där jag skrivit en massa tankar ända sen han lämnade mig .
I början saker som jag velat skriva till honom , men inte gjort ,
av rädsla för att vara för påträngande och skrämma iväg honom .
Nu på senare tid har det blivit mycket tankar om orättvisa och svek .
Men också faktiskt om de förbannade känslor jag har för honom , än .
Nån gång ska han få läsa , men inte just nu .
Får väl se ifall det blir av att vi ses i veckan ... Jag tror han kommer banga .
Av någon anledning så tror jag han är rädd för sanningen .
Hah , jag skulle kunnat börja skriva ett såntdär aslångt inlägg om det nu .
Men det ska jag inte , måste först bearbeta orden och verkligen tänka innan jag skriver .
Vill inte kläcka ur mig en massa falska och idiotiska saker .

Nej , snart dags att bege sig till arbetet .
Dock kommer min hjärna vara nån helt annanstans än hos kycklingarna .

Kommentarer
3s

Tänk på Andy som började jobba 4, och kommer hem vid 16! Fyyyy vad jag var borta när han drog hemifrån för liiite mer än fyra timmar sedan...



Sv: Fan, alltså så gör man inte!! Det känns som att det bästa vore om ni hade kapat banden helt (i alla fall ett tag) i och med all skit du får ta...



Andy har också semester nästa vecka (: Men du kanske vill följa med mig till ungdomsmottagningen och dra ut p-staven då? Så kan Andy stanna hemma med Velma...



Jag är lite bättre idag (:

2010-06-21 @ 07:46:55
URL: http://abrighterday.blogg.se/
3s

Sv: Det fattar inte jag heller... Han är häftig kille (;



Jo, det är sant... Hoppas det reds ut snart så att du kan gå vidare och må bättre i alla fall.



Jag vet inte, har inte haft tid med att ringa idag så ska försöka komma ihåg det i morgon.. Det blir i alla fall inte på fredagen eftersom jag måste till Malmö då.

2010-06-21 @ 19:20:36
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0