Äntligen ledigt !

Gaaaah vilken lång och dryg dag det har varit idag .
Har stått vid det förbannade filébandet 85% av dagen .
Sjukt vad en timme extra kan göra egentligen .
Lagom seg i skallen imorse när klockan ringde 04.20 .
Men nu ska jag bannemig ta sovmorgon varenda dag !
En veckas semester , dock obetald men det skiter jag i .
Jag är värd lite ledighet nu anser jag !

Blev en runda på stan med mor när jag kom hem .
Massa folk ute , ingen överraskning direkt .
Pappa hämtade min kusin på stationen , och sen skulle de till Systemet .
Lycka till säger jag , där lär vara knökat !
Blir en väldigt slapp kväll , jag kommer däcka innan 23 .
Midsommar firas hemma . Inget annat som varit jättelockande .
Blir förhoppningsvis en tur med båten , om bara vädret är tillräckligt fint .
Kommer nog bli riktigt mysigt .

Och så tänkte jag att jag skulle ge er den förklaring till helgens aggression som Jonas gav mig .
Det är helt enkelt så att i å med att jag "gick tillbaks" till Åke så kände Jonas sig som ett tidsfördriv .
Typ , nått i den stilen . Vilket är intressant , för det är precis likadant som jag känner nu .
Med tanke på att han och hans nya tjej hade kontakt innan Jonas träffade mig .
Antagligen därför jag förstod hans aggression . Men känns ändå lite orättvist .
Men så är vi olika också , bara för att jag kan acceptera en sån grej så betyder inte det att han med måste det .
Borde varit jag som fått ett sånt aggressionsutbrott på honom från början egentligen .
Men jag blev ju mer ledsen och krossad istället . Ja alla reagerar vi olika .
Det var kanske bra ändå att det blev som det blev .
Nu kan han vara lycklig och må bra med en annan tjej som tänker på samma sätt som han .
Och jag kan förhoppningsvis hitta mig en ny man som tänker och tycker som jag .
Men jag älskar honom fortfande , och äkta kärlek försvinner inte på ett ögonblick .
Så , underhåll mig gärna nu och få mig på lite andra tankar !

Nästa stora händelse att se fram emot är Ullared med mina töser om lite drygt en vecka .
Faaan vad kul det ska bli :D

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0