Dbcmf has left the building .

Mjahaa , nu har mitt sällskap för kvällen lämnat mig .
Men en väldigt trevlig eftermiddag fick vi iaf ihop . As usual !
Mycket som ska planeras nu minsann .
Lund , frisyr , Ullared och Köpenhamn .
Wooh , we got big plans :D

Egentligen var det nog nått speciellt jag skulle skriva om nu .
Men jag minns fan inte vad det var !

Iaf så kom Snuffe hit efter jobbet med 10 gigantiska tapetkataloger till mig .
Underbart ! Det är bra när man har kontakter inom byggbranschen :D
Dessa har jag nu stuvat undan bakom och under min soffa .
Lagom snyggt . Men det får vara så tills jag kommit på vad jag ska ha dem till (A)

Blir tidigt sänggående ikväll .
Imorgon bär det nämligen av till Malmö med min kära kusin .
Just nu har jag stora problem med hur mycket pengar jag ska ta med .
Måste ju ha lite till Ullared på söndag .
Men så vill jag hitta en snygg skinnjacka med . Och de kostar ju närmare 1500 spänn .
Hmm , svårt det här !

Later !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0