Happyface !

Nu har jag gjort ännu en behandling , och har blivit av med ytterligare cm .
3 på höften , 1 i midjan och en på vardera lår .
Fan jag har typ ingen mage kvar nu ju !
Eller jo , men inte i närheten av storleken som den var för en månad sen .
Mina byxor är för stora i midjan nu , det känns awesome !
Men tyvärr är mina lår fortfarande för feta för att jag ska kunna gå ner en storlek .
Dessutom så blev det vaxning , måste vara fräsch tills bikinin ska invigas .
Så jag är 920 kr fattigare , men fan så mycket snyggare !

Snart kommer Dbcmf hit och myser med mig .
Det ska bli ytterst trevligt !

Kommentarer
marika

varför går du och betalar massa dyra pengar på behandlingar när du kan gå ner i vikt av dig själv istället? :)

2010-06-30 @ 19:12:04
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0