Hitt så de snurrar !

Fan det är så jävla varmt idag . Jag orkar inte med det !
Har fått sånt jävla soleksem nu , obligatoriskt för varje år .
It sucks ! Fattar inte att jag aldrig lär mig att jag inte tål sol så bra .
Brukar alltid få det på ryggen , så i år tänkte jag att jag solar lite försiktigt .
Visst , så nu är jag liksom brun på framsidan och vit på baksidan .
Snyggt ! Så i år blev det soleksem på armar och mage istället .
Så sjukt jobbigt , ni anar inte !
Gud vad jag är gnällig .

Trodde jag skulle avlida innan idag .
Var med mamma på Solhaga och Växthuset för att köpa blommor till en plantering .
Alltså fy fan vad hett det var i de där växthusliknande husen .
Tur att jag fick en glass sen när vi handlat klart på Maxi , så jag blev lite glad igen .
Nej , idag sitter jag inne . Det är en sak som är säker .
Fast nu är visserligen den varmaste delen på dagen över men ...
Orkar inte mer värme idag !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0