Home sweet home .

Hemma igen efter en fruktansvärt dryg dag på jobbet .
Har varit trött som ett jävla as exakt hela tiden .
Och eftersom mesta tiden spenderades på filé så har jag tänkt skitmkt .
Mest på allt som hänt nu den senaste veckan .
Och så kom jag på mig själv att fundera på vem som har blivit värst behandlad .
Om det är jag eller Jonas ?
Men jag kom fram till att det nog är mest jag som är offret här faktiskt .
( Sorry Jonas , but that's the truth )
Jag menar , vad är värre än när den man älskar går bakom ryggen på en ?
Flörtar med en annan tjej under tiden man är ihop ?
Och sen träffar henne 3 dagar efter han gjort slut , och knullar henne .
Det hade varit fan så mycket bättre att han dumpade mig för en månad sen då .
Istället för att ljuga och få mig att tro att allt är bra .

Rätta mig om jag har fel .
Nu börjar ilskan komma fram ...

Kommentarer
3s

Jo, du har helt rätt. Andy läste också och håller med.



Flirtning är ju egentligen också en form av otrohet, även om det inte är lika "brutalt" som att strula/ha sex med andra medan man är i ett förhållande.



Jag finns här om du behöver snacka!

2010-06-09 @ 16:26:35
URL: http://abrighterday.blogg.se/
frejis

Du har så jävla rätt Bra!

2010-06-09 @ 19:59:58
URL: http://frejis.blogg.se/
marika

rätt har du absolut, men det är kanske inget smart ställe att skriva det på ://

2010-06-10 @ 10:58:42
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0