Och nu mår jag bra .

Känns som att det har hänt hur mkt som helst idag .
Men egentligen har det nog inte det .
Vaknade iaf vid 9 , ofrivilligt . Jävla sms så tidigt på morgonen !
Tog det chill ett par timmar , sen gick jag och mor ut på stan en runda .
Tänkte att jag skulle hitta mig en ny skinnjacka .
Men nejdå , ingen i min storlek ofc .
Däremot fyndade mamma lite på H&M , och jag köpte mig ett par flipflops .
Sen trodde jag att jag skulle på ytterligare en skönhetsbehandling .
Men icke , tydligen så kunde jag inte det .
Skulle ta bort min fjunmustach , men mina fjun är för tunna helt enkelt .
Tusan också . Jag fick erbjudande om att vaxa , men då fick jag inte sitta ute i solen på resten av dagen .
Så nej , det får minsann vänta tills vädret blir sämre .
Kom hem , fixade lite jordgubbar och sen satt jag och mor på balkongen och stekte lite .
Lagom kräftröd nu , hoppas bara det har skiftat till brunt tills imorgon .

Jonas kom och plockade upp mig vid halv 5-tiden .
Han skulle ut till sin mor och tvätta bilen så jag passade på att följa med .
Så himla skönt att man fortfarande är välkommen därute .
Medans Jonas gjorde bilen fin så satt jag och pratade med min f.d svärmor .
Mycket trevligt . Fick dessutom kvällsmat där , bestående av mackor och jordgubbar .
För jävla bra måltider jag haft idag btw , eller inte .
Frukost : ett äpple , grönt .
Middag : jordgubbar med grädde och mjölk .
Kvällsmat : 3 mackor och jordgubbar med grädde och mjölk .

Om det är sant att man blir vad man äter så är jag en väldigt gräddig jordgubbe just nu :)
Körde hem till Jonas sen efter visiten hos hans mor .
Blev en massa prat , som alltid . Känns så jävla skönt faktiskt .
Många saker behöver jag få höra fler än en gång för att jag verkligen ska kunna bearbeta det .
Så Jonas , förlåt om jag traggar det gamla för mkt . Försök stå ut , snälla !
Jag mår rätt bra nu , faktiskt . Jag mår alltid bra efter att ha pratat ut med honom .
Det blir bara mindre och mindre frågetecken ,  bättre och bättre relation .
I början är det lite spänt , men det försvinner bara snabbare för varje gång vi ses .
Detta ska nog gå bra . Ge mig lite mer tid så kommer jag slippa depressionen .

Jag är glad att du vill hålla ditt löfte till mig .
Jag vill ta tillvara på varje minut jag kan få med dig .
För just nu är du den enda som kan hjälpa mig att må bra igen .
Jag begär egentligen så lite , jag hoppas bara du kan ge mig det .
Det kommer bli bra det här . Jag tror på det .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0