Skönhet ?

Jag funderade lite innan , som alltid vid filébandet .
Det senaste året har jag börjat göra en del så kallade skönhetsbehandlingar .
Och så började jag räkna lite smått på vad det har kostat mig .
Fan , det börjar närma sig 10 000 kr nu .
Efter de två behandlingar jag har beställt till nästa vecka så är det så mkt pengar alltså .
Sjuuuuuukt för fan !
Var har jag fått dom pengarna ifrån ?
Men , det är så jävla värt det ! Jag har fått mer självförtroende .
Dock är det en grej jag verkligen verkligen vill göra , men inte har råd med .
Boobjob , fan det kostar ju över 40 000 !
Visst , jag har pengarna nu . Men vad ska jag leva på sen om jag använder dem ?
Nej , det får helt enkelt vänta några år . Tyvärr .
Eller så får man hoppas på att mamma eller pappa vinner några miljoner så de kan betala (A)
Men de där med silikon vettifan . Ska finnas andra metoder , men är inte så påläst om det än .

Nåja , det löser sig väl så småningom .
Det må vara mycket pengar . Men om jag inte trivs med mig själv ,
hur ska då någon annan kunna trivas med mig ?

Kommentarer
3s

Vad är det för skönhetsbehandlingar? (:

2010-06-18 @ 09:27:46
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0