Ytterligare en skönhetsbehandling .

Ska testa på en ny behandling imorgon efter jobbet .
Fettreducering , närmare bestämt .
Ska bli mycket intressant att se ifall det blir nått bra resultat .
Behandlingen tar typ 2 timmar , så underhåll mig gärna på sms mellan 15 - 17 .
Dessutom är det hyffsat billigt . 800 kr för en behandling .
Det är ju värt ett försök iaf , eftersom jag nu är för lat för att motionera .
Plus att nu har jag ju ingen man att skämma bort , så får skämma bort mig själv istället !
Jag återkommer imorgon med resultatet ! :P

Kommentarer
3s

Sv: tacktack... (: Keila vet inte riktigt hur hon ska göra, och hon är lite avundsjuk på att Velma får nästan all pappa-tid... Förhoppningsvis vänjer hon sig efter ett tag!

2010-06-22 @ 06:43:25
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0