Bio .

Juste , var ju även på bio igår minsann .
Alice in Wonderland , 3D .
Den var awesome :D
Inte alls som jag trodde den skulle vara , utan mkt bättre .
Jag trodde den skulle vara en nyinspelning på den gamla men icke !
Mmmmhmm , gilla den mycket !
Och Johnny Depp var ju ofc asball !
Satt dock brevid ett gäng Depp-fans som var lite väl hysteriska .
Fniss och snack så fort Depp var i bild .
Och minus på de där förbannade glasögonen .
De skaver på näsan , inte alls jättemysigt !

Och sen blev jag lite förbannad .
Det var barn med på föreställningen , kanske i 7-8 års åldern max .
För det första , vad fan gjorde de ens där ?
Filmen var på engelska och hur många 7åringar kan läsa text så snabbt ?
Och för det andra , ungjävlarna asgarvade när nån blev slagen !!
Herregud vad är det för fel på dem ?
Skadeglädje ska fan inte komma i den åldern , det är tillåtet först efter 18 !

Och varför är inte 3D idag som det var förr ?
Varför går bilden mer innåt än utåt i den moderna 3Dn ?
Jag vill att saker ska komma flygandes mot mig .
Nästan så man känner ett behov av att ducka !
Det är 3D för mig .
Men visst , filmen blir på nått sätt bättre med lite djup i den .
Så jag hatar inte det nya , men vad hände med det gamla ?

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0