Still alive .

Jaha , nu var en arbetsvecka avklarad .
Och , tro det eller ej , jag lever än !
Nästa vecka blir ett helvete .
Jobbar 6.20 - 14.40 måndag till fredag .
Vadå att jag kommer vara sjukt jävla off på kvällarna ?
Jag måste gå upp kl. 5 . KLOCKAN FEM FÖR I HELVETE !
Ramie som jag jobbar med ska bara jobba tors och fre .
De andra 3 dagarna går hon hemma med 90% av lönen .
SOFT ! Jag längtar tills jag också får några sånna dagar .

Ikväll väntar 20års kalas/fest för snyggaste Snuffe !
Hade verkligen noll fantasi vad gäller present så den blev skittråkig .
Får hitta på nått roligare nån annan gång .
Ullareds tripp kanske ? Med öl , lätt !

OCH nu är Bea glad .
Hon ska få två par Converse till priset av ett .
Himla bra när folk man känner sticker till USA !
Och tur man har en snäll "svärmor" :)

Isch , måste snart försöka slita bort Jonas från datorn så vi kan komma hem till mig .
Måste fixa klart Snuffes present . Och komma på vad jag ska ta på mig ikväll .
Och det mina vänner är ett riktigt i-lands problem !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0