Vad är oddsen för det ?

Ganska weird sak hände igår .
Jag var hos Jonas och hade typ tråkigt .
Fick för mig att gå till Maxi i brist på annat .
Var ju så jävla härligt väder ute också så man fick ju passa på .
Nåväl , när jag kommit en bit så mötte jag en joggare .
Duktiga jävel ... Jag sa till mig själv att jag måste börja träna snart igen .
Hmmpf , visst det händer väl när grisar kan flyga .
Anyway , jag gick inom kyrkogården också och sa hej till morfar <3 .
Sen vidare till Maxi , handlade allt jag skulle . Massa kvinnosaker :P
Gick sen tillbaks hem till Jonas , ofc .
Nu till själva poängen ...

På samma ställe där jag mötte joggaren på vägen till Maxi ,
där mötte jag öven honom på vägen tillbaks .
Jag menar omg , vad är oddsen för det ?!

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0