Home .

Mjaaa nu blir det en promenad hem från Jonas .
Kommer frysa ihjäl lite halvt .
Hem och spela Mysterious Island ! Kom ju skitlångt igår (tror jag) .
Måste .. spela ... mer !
Dessutom bytte jag till en annan kamera igår .
En Nikon Coolpix denna gången .
Återstår att se hur den funkar .

Tydligen får man inte ersättning från Uniflex de dagar man är ledig , om man jobbat 90% .
Bra att de informerar om det nu ...
Men nåja , det innebär att man kan vara ledig två dagar/månad utan betalning .
Och denna veckan är jag ju ledig 3 , så nån ersättning borde jag fan få !
Annars jobbar jag hellre .
Har jag nu heltidsjobb så kan jag fan lika gärna jobba .
Sommaren lär dock vara fulla veckor . Hoppas på fast skift då med .
Så man kan planera lite . Värdelöst att få veta jobbtiderna på fredagen .

Nae , nu går jag hem !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0