Man har rätt kul på jobbet ibland ..

Alltså de är rätt sjuka på Kronfågel .
Ïbland känns det som att man är på en lågstadieskola .
Folk tetas med varandra , och det är rätt rått .
Och igårkväll så diskuterade Johan x2 om hurvida de skulle skriva in Jalle på Knullkontakt.se .
Jalle som är typ 60 bast .
Johan tyckte Jalle skulle hitta sig nån vass , renrakad 40åring .
Jag menar wtf ?! Helt galet .
Ramie lyckades även klämma ur sig nått så smart som : Jag tycker om att tömma diverse saker .
Haha jag asgarvade direkt , vilket bara bevisar att jag blivit rätt skadad av tiden på KF .
Eller nej förresten , jag blev nog skadad när jag började gymnasiet ... :P

4 av 5 pass på filé idag är nog att räkna med .
Halleluja .......

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0