Julmys !

Mjaha , här spelas det julmusik för fullt .
Och alldeles snart ska jag julpynta lite smått tänkte jag . Kosta Boda
Kom på att jag inte har någon adventsljusstake , riktigt illa !
Måste ner i källaren och kolla vad jag har för pynt undanstoppat .

Hade en helt underbar dag igår .
Var på julskyltning i både Osby och Kristianstad tillsammans med Mathias .
Så himla mysigt !
Och jag fick äntligen tag i mina efterlängtade ljushållare från Kosta Boda .
Goddamn vad jag har jagat efter dem de senaste månaderna !
Sprang även på Theo i Osby , hyffsat otippat .
Annars var det dåligt med kändisar , förutom Monica som vinkade lite på avstånd .
Dessutom insåg jag att jag nog borde ta tag i julklappsinhandlandet också .
Och jag har verkligen noll fantasi atm . Typiskt .

Nej , dags för pynt !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0