Konstnärlig julgran ?

Okej , i år är det konstlinjens tur att klä granen . Hurraay !
Det enda förslaget som kom upp var en girlpower-gran .
Sagt och gjort , jag satt halva dagen och tillverkade bröst och vaginor .
Urtjusigt kommer det nog inte bli .
Men det blir nog blandade reaktioner , vilket är lite spännande .
Per-Åke gjorde till och med ett kvinnohuvud i vax .
Det ser fruktansvärt groteskt ut och inte ett dugg mysigt .
Men hey , who cares ? Får slänga upp en bild på den senare .

Jag blev sugen på att skaffa en egen gran .
Men så kom jag på att det är en dum idé för att :
1. Jag har ingen julgransfot
2. Jag kommer inte vara i Ronneby spec mycket under jullovet
3. Barr överallt !
Istället ska jag skaffa mig en liten en . Briljant idé !
Blir inte mycket att dansa runt , men den skapar kanske lite julstämning ändå .

I övrigt så går det framåt inför utställningen .
Jag har fått en hel del tavlor klara , duktiga jag !
Ifall folk orkar ta sig till Bräkne-Hoby så är utställningen på skolan , 10 och 13 december .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0