Sweet home Kristianstad .

Sovmorgon är nog det bästa som uppfunnits !

Fan ibland blir jag så trött på tåg .

Nånstans mellan Mörrum och Sölvesborg så körde tåget på ett rådjur .

Detta resulterade att vi stod stilla i nästan 20 min .

Och sen fick köra på halvfart resten av vägen .

Så kom väl fram till Krstd 40 min senare än väntat . Drygt !

Synd att de kopplade ihop tåget med ett annat .

Jag hade velat kolla ifall det var massa blod ! (A)

 

Nu återstår frågan ;

Vad ska jag göra för vettigt denna helgen ?

Troligtvis ingenting . As usual .

 

 

 


Kommentarer
Mike

Det kanske blir mer vettigt när du kommer tillbaka ;D

iaf blir det massa god mat, och det är inte helt fel!

2010-11-19 @ 12:55:02



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0