Knislinge .

Alltså fan vilket slöseri med tid .
Efter kvällsmat hos pappsen körde jag till Knislinge för att träffa Tom .
Jovisst , det skulle bli intressant att se hur han är irl .
Första problemet : Jag har aldrig varit i Knislinge innan = hittar inte .
Andra problemet : Tom svarar inte när jag ringer .
Ringer mamma istället , hon ger mig Tom's adress och lite vägbeskrivning .
Innan jag hinner hitta rätt så ringer dock Tom .
Tur det , för adressen var hem till hans föräldrar . Hade kunnat bli pinsamt .
Anyhow , hittar rätt men får nu ett tredje problem .
Var fan är porten ?
Två dörrar på famsidan av huset , ingen av dem är en trappuppgång .
Går runt till baksidan , och ja där var den ju .
Undra hur många som skrattade åt stackars förvirrade mig .
Kommer upp , ser att Tom har sällskap av en annan snubbe .
Bara där känner jag att : Wtf !? Varför är jag här ?
Awkward tystnad typ resten av kvällen .
Med inslag av några korta konversationer med kompisen .
Allting var bara så ... fel .
Strax efter 22 gav jag upp och körde hem .
Fast jag hann stöta på problem nr 4 först . Jag kom inte ut genom dörren .
Nej , det var inte pga min tjocklek . Han har sånt lås som låser automatiskt .
Alltså att man inte behöver nyckel eller vrida på den där knoppen .
Så ja , det tog ju en stund innan jag kom på hur det funkade .
Också jävligt jättepinsamt att stå där och inte kunna låsa upp en jävla dörr .
Körde hem fortare än kvickt medans jag asgarvade i min ensamhet åt hela situationen .
Ska bli spännande att se ifall Tom messar , för jag lär då inte göra det .
Det är en sak som är säker ...

Kommentarer
frejis

Sv: Nej det där sa han dan efter när vi gick till tåget :P

2010-09-06 @ 17:02:56
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0