Tröghet .

Alltså jag är så onödig ibland ...
Var en sväng på stan innan med födelsedagsgrisen .
Hon ville ha sällskap på Systemet där det skulle premiärhandlas .
Det blev en hel Xider !
Handlar lite på Cubus och styr sen mot Röda Korset och sen vidare mot stationen .
Vinterpälsen hade infunnit sig lite tidigt så tyckte det var dags för vaxning .
Efter vaxningen går jag hem ...
Kommer på när jag kommer hem att min cykel står parkerad vid stationen .
Varför cyklade jag inte hem ? Fan så onödigt ...
Turligt nog flörtade jag till mig skjuts till imorgonbitti .
Annars hade jag tvingats gå , och det hade varit jobbigt !
Får helt enkelt ta med mig cykeln på vägen hem .
Om den fortfarande är hel/står kvar .

För övrigt så bjöd Robin mig på middag ikväll .
Mums . Jag har allt bra snälla vänner :)

Kommentarer
Anonym

Hejsan! Vad har hänt ikväll då? :)

2010-09-09 @ 21:53:48
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Cissi

Trevlig kväll! =)

2010-09-09 @ 22:15:36
URL: http://cviklund.blogg.se/
ESÖB

gör den ju inte, cykel ligger på gräsmattan

2010-09-10 @ 06:13:51



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0