Seger !

Jag lyckades skaffa mig ett jobb idag !
Eller ja , det var väl knappt min förtjänst mer än att jag är så sjukt trevlig .
Det ringde en kille vad lunch och sa att jag sökt jobb hos honom för ett tag sen .
Och ett tag sen it was , närmare bestämt i början av juni .
Hur som helst så stack jag dit , och det var den längsta jobbintervjun ever .
2 timmar , och kanske en halvtimme jobbsnack .
Sjukt trevlig människa !
Slutade iaf med att jag fick jobbet som personlig assistent , timanställd 2 kvällar i månaden .
Vilket är bättre än ingenting !
Blir att skriva kontrakt och få mer info på fredag :)
Finfint !

Kommentarer
M

Kram med många GRATTISAR!

2011-08-04 @ 13:10:11
Mike

Grattis! :D :D :D




Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0