Sista dagen 2011 .

Denna kvällen blir inte alls som man trodde för några veckor sen .
Som vanligt planerar jag dåligt , väntar alltid till sista dagen .
Ibland funkar det , men just idag blev det lite rörigt .
Hade det inte varit för jobbet imorgon hade jag och Thias åkt till Malmö .
Kollat på Burlesque-show och haft galet roligt !
Sen fanns ju Hässleholm som alternativ också . Det hade funkat . Och det hade nog blivit riktigt kul .
Men fortfarande , man ska se till att hålla sig nykter nog för att kunna ta sig hem .
Och ta sig upp till jobbet några få timmar senare .
Fjälkinge var ett tredje alternativ , men där sitter man fast efter kl 22.30 om man inte har bil .
Eller förbeställer taxi typ igår ...
Alltså fick det bli som så att vi håller oss hemma , i stan .
Ska lyxa till det med lite god mat och dryck . Kanske någon bra film , lite musik och mys .
Jag tror det blir en fin avslutning på min semester , med bästaste sällskapet <3
Festa satan kan man göra vilken annan helg som helst .
Kanske redan nästa helg , då jag är ledig både fredag och lördag . Kan ju bli en plan ...

Gott nytt år !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0