Utmattad .

Blev ingen skola idag . Jag behövde sova .
Och få lite andra saker gjorda här hemma . Och lite har jag lyckats fixa . Lite ...
Tänkte passa på att fota lite till terminens projekt .
Men inte fan blev det av , typiskt att vädret är piss när jag väl tänker anstränga mig !
Blev en tripp till Maxi med Mike istället .
Och snäll som man är så bar jag hans nyinköpta dammsugare hela vägen hem .
Det var typ gaaalet jobbigt ! Mest för att lådan var sjukt otymplig .
Men jag lyckades !
Dock orkade jag knappt lyfta armarna nu precis när jag skulle tvätta håret .
Så det fick bli i någon konstig hopkurad position .
Vilken tur att jag kan vila armarna mot skrivbordet nu , annars hade det inte blivit mycket bloggande .
Paus ett tag nu , sen ska jag försöka mig på lite pyssel .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0