Utställning .

Mhm , har både igår och idag befunnit mig i Ronneby , på Kulturcentrum .
Där håller vi på att hänga vår typ avslutningsutställning med temat Förändring .
Och ja , det går väl sådär . Sakta och aningens kaosartat men det ska nog bli bra tillslut .
Det är fasen klurigare att hänga upp tavlor än vad man kan tro !
Speciellt tavlor som är målade på stora spån- eller masonitplattor .
Som min . Tror den är 120x50cm eller något i den stilen .
Men , bra blir det hur som helst !
Nu återstår det bara att se om man får något sålt . Håll tummen !

Ja , detta är alltså tavlan som jag jobbat på de senaste månaderna .
Den har sina fel och brister men sen är det ju också typ första gången jag målar såhär seriöst .
Jag är nöjd :)


Kommentarer
frejis

HA! Älskar ostbågebilden!!

2011-05-07 @ 17:05:22
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0