Flykt .

Har flytt ut till pappa och planerar bo här veckan ut . Lägenheten är i kaos , finns inte en chans att kunna bo där . Men , förhoppningsvis blir resultatet bra . Vill bara slippa de fula tapeterna ! Och sen kan vi äntligen göra fint . Vilket blir lagom bra tajmat med Thias flytt också . Känns konstigt att bo hos pappa dock . Jag menar det är ju ändå typ 7 år sen sist . Eller ja , på heltid alltså . Och eftersom pappa har mitt gamla rum så fick vi ta hans gamla . På övervåningen har jag inte bott sen -00 typ ... Men det funkar fint . Har lånat Thias smartfåne nu . Jävla jobbigt att skriva med touch ! Trycker fel precis hela tiden . Har tagit en halv evighet att skriva allt detta . Tror jag har kvar min gamla tegelsten ett tag till ändå .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0