The magnificent brain .

Igår var jag och Thias i Malmö .
En av butikerna vi besökte var Taboo .
Brevid Taboo ligger Ica Supermarket .
Därinne jobbar Åke , en vän .
Vi träffas väldigt sällan och pratar inte speciellt ofta .
Men vi har ett ganska trevligt förflutet .
Jag var hur som helst tvungen att kika in och kolla om han jobbade .
Det gjorde han .
Men jag pratade inte med honom , hans såg inte ens mig .
Varför ? Well , jag orkade helt enkelt vara social just då .
Det roligaste med detta hände senare på kvällen när vi var hemma igen .
Loggar in på MSN , och det dröjer inte jättelänge förrän Åke skriver till mig .
Notera att han inte visste om att jag kikat på honom tidigare under dagen .

Så det jag ville komma till är att hjärnan är en häftig grej .
Det verkade nästan som att han omedvetet känt min närvaro .
Och fått tanken att kontakta mig .

Så skulle iaf jag vilja tolka det .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0