Dilemma .

Ja , nu är sommaren påväg .
Och jag är trött på mina håriga ben .
Jag tänkte laser , som jag tidigare använt i ansikte och armhålor .
Det funkar ju skitbra , men kostar multum .
Nu för tiden kan man köpa hårborttagare på typ Elgiganten .
De kostar lika mycket eller mindre än EN behandling på klinik .
Och man behöver oftast göra minst 4 st behandlingar .
Har läst massa forumtrådar och recensioner om de som finns i butik nu .
Vissa tycker det är bra , andra anus .
Så svårt att veta om det verkligen funkar .
Har lasrat ett testområde på benet på en klinik .
Där är inte speciellt mycket hår nu om man jämför med resten av benet .
Så det funkar ju uppenbarligen .

Men mitt dilemma är alltså ,
ska man testa en hårborttagare från butik , eller helt enkelt köra på ett safe card ?
För , den från butik kan ju faktiskt fungera , och då sparar man en jävla massa pengar .
Men , om den inte funkar så är det ju pengar rakt ner i sjön .
Svårt detta ...

Kommentarer
freja

Eller så kan du ju bara raka benen med en rakhyvel?

2012-05-04 @ 14:29:10
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0