Morgonkaos i mindre format .

Vid 6.45 tyckte jag att det faktiskt var dags för Thias att stiga upp .
Vi hade båda snoozat våra alarm sen kl 6 .
Blev lite bråttom . Han hade ingen middag så jag föreslog ägg .
Vi hade ju ändå 4 st . Hade ja . Han pajjade två ...
Som tur var i en låda , så det blir stekt ägg till frukost för mig idag !
Sen kom han på att han ju skulle ta med sig Xboxet till jobbet .
Inte för att de hinner spela det där eller så alltså .
Utan han har haft det här på lagning . För femtielfte gången ungefär .
Klockan var väl sisådär 7 ( så alla grejer har ju gått rätt fort ändå ) och Thias har gått ner till bilen .
Han ringer upp och undrar om han får ta med min cykel till jobbet .
Ja det är inte mycket att bråka om , den mår nog bra av att se lite nya ställen .
Anledningen till att den fick följa med var att jag blev hämtad av Thias på keramiken igår .
Och efter den mindre shoppingturen på Maxi så glömde vi helt enkelt att lossa cyklen från bilen .
Sånt som händer .
Så , vill jag någonstans idag så blir det buss . Det var ett bra tag sen sist ändå .

Det var alltså då mitt morgonkaos , rätt meningslöst vetande men ändå .
Nu ska jag ha en chilldag med massa pyssel , och kaaaanske något lite städande .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0